deletedmom204 Kizlarr yenisehir hastanesinde dogum yapan varmi ucretleri merak ediyorum hic sormamisim. Telefondanda fiyat vermiyorlarrr sacmalik yani
deletedmom204 Ezgi14 vallahi cok tesekkurler sen kac ayliksin ben daha 5 ayligim ama mersk ettim dedim onumuzu gorelim yani.
Ozlemm Ezgi14 bolu da kime gidiyorsunuz? Dogum ucreti ne? Boluda devlet hastanesi istanbulun bi cok ozelinden iyi 😂
Ezgi14 deletedmom204 belki dogumu orda yaparim diye fiyat bilgim olsun istemistim boluda yasiyorum normalde. Sen kime gidiyosun yenisehirde
Berivanserkan deletedmom204 deletedmom204 canim daha once de yazmistim hangi dr tavsiye die ozguyu sen soylemistin ona gidiyorum simdi :) cok memnunum bana yazar mısın bi kac sey sorabilir miyim sana
Berivanserkan Ozlemm birsey sora bilir miyim birine özelden yazabiliyo muyuz acaba msj olarak yani yazdığım arkadaş bildirimi gormedi galiba ayni dr a gidiyormuşuz da ogrenmem gerekeen seyler var bende onde gibi :)
Biricikk Berivanserkan Ben sehir hastanesinde devam ettim simdiye kadar bundan sonra ozgu hanima gitmeyi düşünüyorum 1 kere gittim muayenesine normal doguma bakis acisi nasil onu merak ediyorum acikcasi.
Berivanserkan Biricikk canim bende ozgu hanımın hastasiyim kesinlikle tavsiye ediyorum kac haftaliktiniz siz