SemanurAs Arkadaşlar merhaba 16+1 olduk. Akıntı vardı ama sanki kokmaya başladı bir kaç gündür ve çoğaldı. Herhangi bir ağrım yok beyaz renkte kokulu. Bir şey olur mu ne yapmam gerekiyor randevuma 5 gün var yardımcı olursanız sevinirim
mekutlu12 SemanurAs benim koku olmadığı halde son zamanlarda artmıştı gebelikte normal diye de çok önemsemedim doktorum muayene sırasında fark etti beyaz akıntı mantar enfeksiyonu var dedi ilaç verdi doğumdan önce geçmesi lazım dedi
Asyanill Bendede vardı idrar tahlili yapıldı pozitif çıktı sonuç enfeksiyon var yani antibiyotik verdi
SemanurAs mekutlu12 randevuya kadar beklesem bir sorun olur mu acaba ben de mantar diye düşünüyorum ama yan ağrılarım da var bilemedim
mekutlu12 SemanurAs mantar ağrı yapmıyo ama ilerleyince çok kaşıntı yapıp rahatsız ediyo çok var mı randevuna