Busearss 36+1 den selam arkadaslarrr 😂 Karnim felan cok yok ama bu baski nefes alamama sorununu cozemedim gene cok zorlaniyorum derin nefes alamiyorummm. Sizler nasilsiniiz ?
kucukhobby-11 Busearss o haftalarda ben de öyleydim 36 dan sonra bebek aşağı iniyor biraz rahatlıyorsun ☺️
Busearss kucukhobby-11 ya surekli yasamiyorum aslinda psikolejikmi anlayamadim gecen hafta yoktu simdi geri basladi 😒
kucukhobby-11 Busearss otururken oluyordu benimde kaburgalara daha bi baskı olduğu için zaten sürekli olsa duramayız 😁