Kraa195 Haftamdayım, belim ve sırtım İnanlmaz derecede ağrıyor oturduğum yerde kitleniyo belim sırtım desen geceleri uyuyamamaya başladım resmen doktor bebeğimin gelişimi 1 hafta önde gittiği ve kilosunun normalin üstünde olduğunu söyledi gören ikiz misin diyor zaten öyle Bi göbek 😏 sırt agrısından kıvranıyorum resmen
Esraustaoglu Kraa195 ya geçmiş olsun bende 25. Haftamdayım sırt ağrım çöken öyle böyle değil 😭 doktor nededi ilaç falan verdimi
Kraa195 Esraustaoglu sırt ve bel ağrısı hala cekiyorum vucüdün ağırlık merkezi değiştiği için oluyor ağrılar
Esraustaoglu Kraa195 benimkide erkek aaa çok sevindim bende cumartesi kontrole gideceğim inşallah bir şey yoktur benimde ❤️