kizannesi_1004 Kızlar 39+5 olduk doğuramıyorum ama vajinamda böyle değişik bir ağrı var sizce bu da doğum belirtisi miii çıldırcam artık ne olabilirmdoğum belirtilerii bebeğim.aşırı sertleşiyor kasılıyor bugün
Alka kizannesi_1004 bende bilmiyorum canım ama 37+6 da yim. Bendede öyle oluyor . Hatta acı oluyor yürürken felan .baş aşağı duruyor ondan belkide baskı oluyordur