Kızlar aralıkda gittigmde kapıya 1 ocak artık randevusuz alınmayacagını yazıyordu ben şimdi yarın gidecegim sağlık ocagına kan vermem lazım 5 ay tetenoz için brde ilaç yazdırmam lazım bi yarın musaidim eşim evdeyken kızımı brakıp gidip geleyim diyorum şimdi randevusuz gidemiyecekmiyim bilgisi olan varmı🙄