Kelebekmadam 37+2 de doğumum var çok heycanlıyım umarım bebeğim iyidir sıkıntısız bizde evimize geliriz 🤲🏻
Ozge-sarsilmaz Kelebekmadam benimde yarın öğlen doğumum sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏🏻
iki_tospik_annesii Kelebekmadam Bende 36+5 oldum yarın konturolüm wR inşallah benide alır doğuma 😅 Saglıkla gelsin inşallah canm bebeğin 🙏♥️
Kelebekmadam iki_tospik_annesii ahahaha valla beni gebelik şekerim var diye alıyor umarım hata değildir korku heyecan hepsi bir arada
iki_tospik_annesii Kelebekmadam Benim ilk oglum da 37+3 de geldi cnm hiç sorun yaşamadık 😍😍 1 gece kalıp evimize döndük 🙏❤️İnşallah sizde öyle olursunuz 🙏🙏
iki_tospik_annesii Kelebekmadam İnşallah cnm 🙏 sen gönlünü ferah tut güzel düşün ve güzel olsun herşey ♥️♥️
Kelebekmadam hilalella Kilosu 2800 dediler suyuda iyiydi ama riske gerek yok dedi doktorum bazen yükseldi çünkü şekerim