Kizlar bugun asi oldum ilk dozu internette biraz arastirdim yan etkilerini ama ben mi bu kadar kotu oldum merak ediyorum. Kolumda agri yok aci yok ama oyle bir mide bulantisi halsizlik kasinti, bas donmesi, sicak basmasi oluyor ki sanki hasta oluyorum uyuz gibi kasiniyorum bogazlarim acimaya basladi iki kez istifra ettim birseyde yiyemiyorum benim gibi olan oldu mu acaba?