Serenz bende 36 haftalık gittiğimde 3.200 dü ama sezeryan demedi önemli olan başı dedi baş çevresi o çıktın mı gerisi gelir dedi
Sakın sezeryan istemeyin çatınız uygunsa eğer benim çatım uygunmuş ayın 11 de tekrar kontrol var oma göre karar vereceğiz Eğer daha fazla kilo aldıysa başı büyüdüyse ne der doktor bilmiyorum