Smnrr alpinannesiiii evet öyle diyorlar ama sezeryen da hiç istemiyorum bilmiyorum Allah yardımcımız olsun hepimizin
seymatpl alpinannesiiii genelde bi sıkıntı yoksa 40a kadar bekleniyor. Ben normalde 41 42 artık ne zaman sancim gelirse beklemek istiyordum ama benim plasenta yaşlanmış o yüzden bekletmiyor doktorum