Kubraa22 Arkadaşlar 11 haftlik gebeyim ve çok küsüyorum gözüme kan oturdu kusmaktan ağrısı vs yoktur ama sizce göz dr gitmeme gerek var mı yoksa kendiliğinden gecermi