altnbebek Yumurtalığımda 10 cm kistim var emar önerdi doktor fakat bebeğe zarar verir diye girmek istemiyorum aynı durumda olanlar varmııı
Mucizemiizz Cikolata kistim var ama bebege bi zarari olmadığını soyledi doktorum.Hamileyken nasil emara giriceksiniz ki?