Hazniyee 7 haftalık gebelık ve kabızlıkla basbasayım bana biiii önerii kaysı yıyorum bana mısın demıyor sımdıden boyleysem agırlastıgım zaman nasıl olcak kara kara düşünüyorum
Asyaayaz1 Gebelik sürecinde doktorum kefir içmemi önermişti hemde bebiş için faydalı olur demişti tavsiye ederim