Busra2013 Cansel22 ıyı olmus sızınkı fazla masraf olmamıs ben sureklı korktum eeken erken sedım sımdı alacahıö bı dolap bı besık kaynanam dk bası alma dayının cocugu dogumda öldü allaha asi gıtme dıo 1.5 ayın var dıo dedım ne kotuyu cagırıp duruon
Fidan_uslu Cansel22 sanki hiç bitmeyecekmiş gibime geliyo onun için heyecan yok 🥲hamile olduğumdan beri her Allah’ın gününü saymışımdır son bi ayın sayısı hiç geçmiyor 🙁
Canefzaaaaa Cansel22 sezeryan olacak. 17 Şubat için gün verdi şimdilik. Ama 3-5 gün oynayabilir dedi.
nazligazioglu Elif3721 bende cuma günü gitmıstım gecen hafta nst felan hıc gırmedım cnm. Sancın oldugunumu soledın ondanmı aldılar yoksa rutınmı aldılar nst ye cnm
Elif3721 nazligazioglu 32 haftadan sonra nst başlıyorlar genelde ama ben 33+6 da girdim ilk defa, artık randevuları sıklaştırdı haftaya perşembe tekrar gideceğim