Merve_KOPUK Serenz dogum suan belli degil ayin 12sinde randevum var ondan sonra tarih sekillenecek bakalm 😊 vaktinde saglikla gelsinler insallah 🤗
Busra2013 Cansel22 hıcbırsey hazır dehıl😂😂😂😂😂hıcbısı almadım 😂elbıselerı aldım muslın bez aldım alt acma bezı aldım oda zaten kurmıcm tasıncz dogumdan sonra pazartesı dolap besık alcm kuvet fln alcm ınsallaj dıger haftada elbıselerı yıkıcm utulıcm
Cansel22 Busra2013 benimde çoğu şey ilk gebeligimde kalanlar eksikleri aldim onlarda 3 beş parca biseydi
Busra2013 Cansel22 ıyı olmus sızınkı fazla masraf olmamıs ben sureklı korktum eeken erken sedım sımdı alacahıö bı dolap bı besık kaynanam dk bası alma dayının cocugu dogumda öldü allaha asi gıtme dıo 1.5 ayın var dıo dedım ne kotuyu cagırıp duruon
Canefzaaaaa Cansel22 sezeryan olacak. 17 Şubat için gün verdi şimdilik. Ama 3-5 gün oynayabilir dedi.
Hafsa_gmsok 32+0 benimde ama doktor kontrolünde 6 gün geride çıkıyor bu program biraz önden gidiyor sanırım
Cansel22 Bsradogn ayni 3 mart ama benimde ikinci gebeliğim ilki sezeryandi buda sezeryan olcak 21 şubat
Bsradogn Cansel22 sezeryanin da bu yönü çok iyi 😅 ne zaman geleceğini bilmek rahatlatır insanı. Neler olacağını bilmeme rağmen yine de korkuyorum ben biraz. Suyum ne zaman gelir acilmam olur mu kaçıncı haftaya kadar benimle kalacak vs vs vs 🥴