OzlemYu07 Kızlar merhaba boş gebelik yaşadım ekimde ve su an tekrar hamileyim keseyi gördük ama henüz kalp atışı için 2 haftaya randevu verdi cok korkuyorum tekrar duymama diye bu durumu yaşayan var mı 😔
Umutduru OzlemYu07 ben de geçen yil mart ayında bos gebelikten düşük yapip kürtaj oldum canim doktorum baan boş gebeliğin tekrarlamayacağini söylemişti kendine stres yapma iyi düşün sonucta herkesde olabiliyor yani hayirlisiyla bebeşinin kalp atisini duyarsin inşallah🙏🏻
Evrim1906 OzlemYu07 bende boş gebelik yaşadım canım ilk gebeliğimdi sonra kürtaj oldum doktor 6 ay hamile kalmak yasak dedi 6.ayın sonunda hamile kaldım ve oğlumu kucağıma alıp sakin ol rabbim hayırlısını versin inşallah
Annekuzusu_0 OzlemYu07 hayır bende çok korktum kuzum boş gebelik geçerdim 3 ay sonra tekrar hamile kaldım bebişim şu an 20 haftalık çok şükür sen içini ferah tut tekrarlamıyo
OzlemYu07 Annekuzusu_0 ay inşallah kuzum ya bakalım 2 hafta sonra kalp atışı için gideceğiz 🙏🧿dua edin lütfen
Annekuzusu_0 OzlemYu07 rabbim sanada hayırlısıyla kalbini duymayı nasip etsin canım inşallah ama sen içini ferah tut
OzlemYu07 Annekuzusu_0 bu sefer içim cok ferah canım öncekinde hep bi karamsardım hissediyordum olmayacağını ama su an güzel hissediyorum analar hissedermiş 😂 inşallah öyle olur 🙏
Princessmami Mart ayında boş gebelikden kürtaj oldum 2. Gebeliğimdi. Sonra kimyasal yasadım. Şuan 8 haftalık hamleym 6. Haftada kalp atışı aldım. İnsan çok korkuyor ama hep olumlu düşün ve dua et sende sağlıklı bebeğe sahip olursun inşallah 🤲
OzlemYu07 Princessmami aynen canım bir kez yaşayınca hep aynı olacak mi diue insan korkuyor korkmuyor değil doktor da biraz korkuttu beni benim betam 1368 di pazartesi günü son adetim de 22 kasımdı doktor yüksek olması laızm yine aynı şeyi yaşayabilirsin Gelişmeye bilir dedi bakalım nasip dedi 2 hafta sonraya randevu verdi korkuttu gene beni ya beta son adet tarihime göre düşük mü