cyln_hnm Kızlar selam 34.haftadayım aşırı derceede başım ağrıyor dünden beri normalmi bu zamanlarda??
diamond2635 cyln_hnm canım gebelik zehirlenmesi de baş ağrısı yapıyormuş allah korusun.Doktorunuzla bir görüşün isterseniz 🌸
ipekveatlas cyln_hnm bebeğin hareketleriyle bi alakası yok. benim baş ağrılarım çok şiddetli olduğu zaman tansiyonum 14/9 cıkmıştı nolur nolmaz sen baktır yine de
cyln_hnm diamond2635 allah korusun canım bu zaman kadar hiç öyle tansiyonla felan sorunum olmadı bu baş ağrısı acaba covidmi diye düşündürmedi değill
diamond2635 cyln_hnm ay allah korusun ortalık da çok kötü sona gelmişsiniz artık çok dikkat etmek lazım