13 haftalık hamileyim cinsiyet çok merak ediyorum kontroller için devlet Hastanesi’ne gidiyorum devlet Hastanesi’nde size kaçıncı haftada söylendi cinsiyet pazartesi ravdevum var ama söylemezler büyük ihtimal özel gitmek istoyorum ama kararsızım beklesem mı acaba devlet hastanesi kaçıncı ayda söylüyor genelde çok kararsızım