Kizlar merhaba, bugün bebeğim oldu hala ayağa kalkamadım ameliyattan 7 saat sonra ilk kez kaldırmaya çalıştılar tansiyonum düştü nefes alamadım, geri yattım sonrasında gelip kaldıran olmadı. Sizler nasıl kalktiniz kahve vs tükettim bu arada ama hem çok gazim var hem ayağa kalkamıyorum ne önerirsiniz lütfen önerilerinizi bekliyorum güzel anneler