Melekim1993 Hanımlar konya şehir hastanesinde kontrole giden annelerimiz varmı acaba randvu verilmiyo yada devlete gidip memnun kaldığınız hastane ve doktor tercihiniz varmı banada yardımcı olurmusunuz ilk defa gitcem konyada ama hangi doktora gitcem bilmiyorum
Melekim1993 Esme123 gittiğiniz doktorun ismi ne canım benim bebeğimde dudak yarığı görüldü plastik cerrahının olduğu hastanede doğum yapmam gerekiyo şehir hastanesi numune hastanesi ve beyhekim hastanesinde var plastik cerrahı ve randvu almak çok zor
Esme123 Benim doktor devamlı deyişiyor ilgi çok güzel ama orda varmı plastik cerrahi onu biliyorum pazartesi de dogumu gircem inşallah rabbim nasip ederse
sehrengiz_8 Esme123 bilgi verir misiniz sezeryandan sonra bana da benim de 10 Şubat sezaryen günüm Meram tıpta olacak Ali hoca yapacak hiç bilgim yok süreç nasıl işliyor
sehrengiz_8 Esme123 özel olacak ama fiyatı hakkında bir bilgim yok sizinki nasıl olacak? 2500 üstü dediler