Bebek0000 Kizlar damacana sularada zam gelmis bir anda 6/7 tl zamlanmis ne kdra aliorsunuz sularinizi birde hangi marka onerirsiniz ?
Aag06 Bebek0000 ay damacana kullanmiyorum ki kim tasiyacak onu mutfaga diye 😂 ugrasmamak icin 1,5litre 12li aliyorum 28tl ,4ay once 22ydi ,8ay once 17ydi
MerveNur- Bebek0000 valla markasını bile hatırlamadığım rastgele bi marka alıyorduk 11den 15 oldu bi anda bikaç hafta geçti 18 olmuş şok olduk
Cotanakk Bebek0000 biz bir damacana saka suyu 19.5 ₺ye alıyoruz. Bu hafta yeni zam gelmiş üç ayda nerdeyse 5-6 lira zam geldi sanırım
Evlatlarim2 Bebek0000 getirden 3 TL aldık 20 ltsini😁 damacana değişimi ile kampanya var istersen sende alabilirsn
Ysgl26 Pınar su alıyodum 2 gün önce 12ydi 17 olmuş. Şok oldum görünce. 5 lira birden zam gelir mi yahu
Bebek0000 Cotanakk bizimki bir ay icinde 4 tl zamlandi her hafta aliorm zaten 50 kurus arta arta en son birden 3 tl artirdilar
MerveNur- Bebek0000 valla bi de öyle bi yerdeyiz ki su inanılmaz kireçli çayı falan asla çeşmeden yapamıyoruz mecbur çok gidiyor su içmekten de tasarruf edemeyiz ki🤷🏻♀️
Ozlemyvz Bebek0000 ben geçen hafta Munzur suya 27.5 lira verince artık çeşmeden su içmeye karar verdim 😅
Ozlemyvz Bebek0000 yaşadığım şehirde herkes çeşmeden içiyor ben tadını beğenmediğim için içmiyordum ama artık mecbur beğeneceğim😅valla Çeşme suyu en azından zamlı haliyle de 19 litre 27.5 liraya gelmez😂
Bebek0000 MerveNur- haklisiniz sudan tasarruf olmaz ama daha hesapli bi suya gecmek istiyorm ben acikcasi cnku bi anda bu kdr zam olmamali ya
Civcivim000 Bebek0000 fuska alıyoruz biz geçen hafta 17 tl den aldık ama son iki üç damacana öncesinde her hafta bitaneyi 1 lira zamlı aldım 13 14 15 16.5 17 olarak tek seferlik zamlar oldu haftada bir 1 lira eklediler resmen😀 bekliyorum bi sonrakini de zamlı alırım gibi😅üçtür 17 den alıyorum çok uzun sürdü 😅
Poyrazin_annesi Bız getırden damacana alıyoruz kampanyalı oluyor 22 lıra ama kampanyalı alınca 10 lıraya gelıyor
Bernako Bebek0000 yuvacık dolum su alıyorum acayip lezzetli birr su 5lt lik bidonlarımı 13 tl gibi bir fiyata dolduruyorum