Papatya95 Haftamdayım bugün doktorum bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi kendiliğindeb geçme ihtimalinin yüksek olduğunu da söyledi. Başına gelen yada konuyla ilgili fikri olan var mı kızlar. Başka bi anormallik yok birde herşey normal çok şükür