Linaaa Ben bugün 29haftaya girdim ama karnımı gören aaa daha büyük sanki ayın günün diyor sebebi ne bunun kızlar anormal bir durum mu kendimi kötu hissettiriyorlar
Linaaa NaimeYilmaz bebek açısından bir sıkıntı mı var diye evhama kalıyorum doktorumda burada değil yurt dışında dönmesini bekliyorum göremedim bayadir onunda gerginliği var
NaimeYilmaz Linaaa gobegn buyuk dıe bebekte ne sıkıntı olcak Allah aşkına 😊 Boşver başkalarını onlar boş konusuyor bi kendılerını gorduklerı ıcın bır tutuor herkes farklıdır
EdaKnayenkartal İnsanlar değişik cidden . herkesın göbegı farklı vucut yapısı farklı sonucta takılma cnm sen öyle seylere bende 32. Haftanın ıcındeyım haftana göre göbegın minik diyenler oluyo 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ He he de geç 😬
Linaaa EdaKnayenkartal gerçekten düşüncesiz insanlar hamileyken kimseyle görüşmmek gerekiyor sanırım 😒
Gulsunoyku Karin büyüklüğü annenin genetigine göre değişir benim ailemde hep kadınları iç karni geniştir ve asla büyük olmaz karin büyük veya küçük olması ickarinla alakalı olup bebeğin sağlık durumunu göstermez doktorunuzda aynı şeyi soylucektir içiniz rahat olsun 3.gebeligim benim
MerveBeyza bende 26. haftamdayım her gören aaa çok büyümüş diyo geçen gün bi kadın kaç günün kaldı hemen doğurcak gibisin diyo daha ay var dedim, karnın olmasa çıkmamış derler çıksa çok büyümüş derler boşver kim ne derse desin
Sarperinannesi Bende 26. Haftayım ama görseniz yarın doğuracakmışım gibi 😁 o yüzden her söyleneni çok duymamak gerek, evham, streste iyi değil sonuçta 🤔
Linaaa Sarperinannesi haklısın canım zaten sıkıntı şansıma baya var dualar okuyorum ama gerginlik bitmiyor sürekli eşim ailem eşimin işi derken olan bana oluyor😣
mucizem61 takma cnm kafana bakma milletin lafına bende 24 haftama girdim gören bebek nerde hiç bakanıyon mu hic karnın yok çok küçük herhalde ediyor ağzı olan konuşuyor bosver herkesi cnm rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza almayı nasio etsin insallah