Baharetto Arkadaşlar merhaba, 14+1 de nefes darlığı yaşıyorum. Yürürkeni geçtim konuşurken nefesim yetmiyo. Biraz okudum hamileliğin ilerleyen dönemlerinde olur diyor ama benim için erken değil mi? Başına gelen var mıdır?
Derininannesi_ Baharetto ben o haftalarda rahattım baya kuzum istersen bi doktorla görüş geceleri tıkanıklık flan oluyo ama öyle yürürken flan olmadı henüz
Baharetto Derininannesi_ Çok teşekkür ederim cevap için Cumartesi gideceğim inşallah bir sorun yoktur.🙏
eminekuzuu Bende 21 haftalığım şuan aynı durum bende de var. Doktorum kan sayımına bakmak istedi. Kan eksikliğinde yaşanan bir durummuş. Sonuçlar gelince anlayacağız. Doktorunuzla görüşün derim 💐