Esrabahar ben park yatak içine Yataş twiny yatak aldım bir de reflü yatağı aldım ebebekten. Yastık yorgan almadım. Zaten 2 yaşına kadar yastık kullanılmamalı. Yorgan da ayni şekilde ilk zamanlar kullanılması önerilmiyor. Uyku tulumu kullanılmalı. Bence siz de acele etmeyin uyku seti almakta. Hem açık yerlerden bebek niye üşüsün sanki odanızda esinti mi var 😁 bazıları da garip garip fikir söylüyor ya