Merhaba arkadaşlar benim çok şükür bir kızım var oğlum olsa kız isteyecektim bir kızım var bir de oğlum olsun istiyorum tabi Rabbim yine de sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin ama sebepleri de araştırmakta bir sıkıntı olmaz yumurtlama sistemi miydi öyle bir şey vardı bilgisi olan var mı