busra2253 Adet ağrısı gibi geçmiyor ama şuanda kadar yaşamadım böyle birşey ya benim midem bile bulanmadı şimdiye kadar yaşadığım en zor hamilelik günü olabilir bugün ağrı kesici mi içsem ne yapsam 😞
bebisveannesiiii busra2253 eğer ağrınız o kadar çokça sadece parol içebilirsiniz inşallah iyi olursunuz
Seherdmrkl busra2253 fark etmeden üşütmüş olabilir misin? Ben de 15. Haftamdayim bazen gündüzleri fark etmeden üşütüyorum akşamına sancim oluyor hemen. Nane limon içebilirsin ağrını hafifletir bir de günde bir defa parol demişti bana doktorum
Nurcan1009 Bnde de öyle oldu bı kaç gün sonra geçti ama doktora gttigim zamn kanamn akintin falan yok dedi demi öyle bişey yasamadm çok şükür insaALLAH sende iyi olursun
busra2253 Nurcan1009 yok kanamam ama akıntım hamileliğin başından beri var beyaz akıntı normal diye biliyorum ama
busra2253 bebisveannesiiii benim doktorum bana minoset verdi en başından beri bir kaç kez kullandım şimdiye kadar kullansam mı acaba şimdide
bebisveannesiiii busra2253 Minoset bence kullanma benim bildiğim bütün doktorlar genelde hamilelere sadece parol u içebilirsin diyolar minoset ilk defa duyuyorum
bebisveannesiiii busra2253 Benim 1 ay önce aşırı baş ağrılarım vardı canm doktorum parol içebilirsin dedi ben parol içtim başka ağrı kesici içmemde
Nurcan1009 Mecbur kalmadığını Z sürece hiç bı ilaç icmeyin bnce korona olmama rağmen parolu çok ateşin çıkmadığı sürece içme dedi nane limonda düşük tehlikesi var bn hiç içmedim
Diloss_14 busra2253 17 haftalığım karnımın içi ve belime vuruyor rahim ağrısı korkma ağrı kesici içme bunun için dayanmaya calış bünyeyi alıştır yani ilerde daha çok olucak