iremo-2 Merhabalar dün doktorum Donaxyl fitil verdi vajinal akıntı ve enfeksiyondan dolayı bu ilacı kullanan var mı daha önce yaşayan, ve etkisi nasıl hemen etki ediyormu faydasını gördünüz mü , tecrübelerinizi paylaşır mısınız rica etsem 🙏
Kumsalsmom iremo-2 ben daha önce de kullanmıştım gece yatarken iyice vajinaya iktirirseniz sabah kalktığınız da akıntı gibi şeyler gelebilir ben içini temizliyor diye düşündüm ağrım olmadı ve akıntım azaltmıştı sonrasında
Bukiiiiiiii iremo-2 ben kullandim 3 gun once çamur gibi gelmeye basladi doktir kesti progestan verdi onuda vajinadan almak istemiyorum aynisi olur die agizdan al dedi
minikannis iremo-2 ben kullandım hiç faydasini görmedim birazcik ıslatıp ancak yerleştiriyordum dağılıyor hemen ıslanınca. İnşallah sen faydasını görürsün benim akıntı ve kaşıntıyı artırmıştı 🙄
iremo-2 arzm28 kullanmaya devam ediyorum sanki vücudumdan atılıyor gibi oluyor umarım işe yarıyordur sizede iyi gelir
iremo-2 Kumsalsmom Kumsalsmom evet bendede oldu hatta 2 gece sonrasında bi anda birşeyler aktı halada devam ediyor umarım bu şekilde atıyorumdur vücuttan
arzm28 Kumsalsmom cok kalin nasl eriyor o yaa bide size tahlil yapıp mj verdi yoksa şikayetiniz e göre mi
Bukiiiiiiii iremo-2 bende kullandim bu hafta 5 haftaligim ama camur gibi akinti gekdi bende doktor keselim dedi normal mi bu hic bilmiyorum
Kumsalsmom arzm28 valla eriyor oranın ısısıyla heralde ama dibe iktirmek önemli iyice yoksa vajinadan dışarı çıkarsa bi etkisini göremezsiniz bu yüzden de gece atılıyor sabaha kadar içerde kalsın diye şikayetime göre verdi şuan daha önce tahlile göre vermişti ama