Aylin52 Kızlar 28 haftalık hamileyim fena genitak bölgem ağrı yapıyor normal mi ne zaman geçer doğuma kadar böyle mi hergün . Ağrıyı azaltacak bi çözümünüz var mı
MrsG Aylin52 normal normal. Benim 38 haftam bitti. Anca azaldı o ağrım. Kemiklerin normal doğuma hazırlandığı için oluyormuş o ağrı. Fena bişey. Bi çaresini filan da bulamadım malesef.
Hlt-seyma21 Suzan-mustafa55 magnezyum kullanıyor musunuz bir de d vitamini? Ben onlara başladım rahatladım kasılmadan ayağı kalkamıyordum bir de doktorum uzun süre aynı pozisyonda oturmamalısın sürekli hararet etmelisin dedi 10 dk da bir + günde 2 soda içmelisiniz sade ❤️
Hlt-seyma21 Aylin52 evet tabi ki ben magnezyuma 18 haftada başladım benim ağrılarım çok önceden başlamıştı sizin gibi şuan 23 haftadayım çok şükür geçti sayılır danışın alın çok iyi gelecek bi de d vitamini günde 7 damla 1 bardak suya.