Imasleeper Kızlar selaam. Beşik süslemek için malzeme alıcam cibinliği olsun, yastığı olsun her türlü fikre açığım. Buraya atar mısınız örneklerinizi, yada fikirler verir misiniz ? 🥰
Imasleeper Handan_65 olabilir, var mı internette tavsiye ettiğiniz bi yer? Ayrıca nevresim takımı aldım özdilekten pembe. Hani cibinlik örgü koruması vs tamamlayabilir miyim diye de düşündüm
Gamze_yildirim Imasleeper https://resimyukle.io/r/yitCkYlpm1 Bizim beşigimiz ve uyku setimiz böyle beğenirsin belki diye attım 😊👣
Imasleeper Gamze_yildirim çoook tatlı Allah ağız tadıyla yatırmayı nasip etsin ♥️ Takım mı aldınız cibinliği felan yoksa ayrı ayrı mı? Nerden aldınız???
Gamze_yildirim Imasleeper uyku setinin içinde çıktı cibinlik de o bize hediye geldi beşik de aynı şekilde hediye de ama beşiği ile birlikte cibinligi satılan yerler var son 10 günümüz kaldı bakalım sağlıkla gelsin oğluşum sizin de Allah kucağınıza almayı nasip etsin 😘
Gamze_yildirim Ece003 38+4 sabırsızlıkla bekliyoruz artık gelmesini ama öyle hiç sancım falan olmuyor yarın kontrolüm var bakalım
Gamze_yildirim Ece003 Sağlıkla gelsinler inşallah canım benim senin ağrın falan var mı nasılsın normal mi sezeryan mı istiyorsun 😊🤰
Ece003 Gamze_yildirim ben normal istiyorum ama bizim bebiş boynuna kordon dolamış bu yüzden büyük ihtimal sezeryan olucak
Imasleeper Imasleeper kızlar tamamlanmış beşikleriniz yok mu ? Fikir olsun cibinlik olur korumalık olurr
Kubra000 Imasleeper bende örgü korumalık ve dekoratif yastığı alacağım şu an araştırıyorum cibinlik de kararsız kaldım