TurnailePoyrazArelinannesi 38 haftalık gebeyım cuma sabahı Allah nasip ederse Sezeryan ile dogum yapıcam 1,5 aydır sıvı fazla göbek baş önde uyluk kısa demeye basladılar perınatalojıye bu hafta yönlendirdiler bende sordum sıvı neden artar,
Bebek idrar yapmazsa
Şeker varsa
Anomali gebelikse falan filan
O kadar çokkı artık bu söylemler hayretle bakıyorum o yüzden sizde bence tabıkı gerekli olan şeyleri yaptırın ama kendinizi üzmeyin kasmayın lütfen hemen aklınıza kötü şeylerde getirmeyın Allah sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin 💐🌺