Trabzon numune hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı ? Sanırım odaları tek kişilikmiş ama eşimizi odaya almıyorlarmış doğumdan önce de sonra da. Öyle olunca babalar çocuklarını hiç göremiyor mu ne zman görüyorlar merak ettim.acaba tamamen özel odası var mı ? Farabi de özel odada eşi de alıyorlar diye biliyorum. Sadece o sebepten dolayı özelde doğum yapmayı düşünüyorum. Özelde de sürekli zam yapılıyor bu gidişle evde doğursak daha mantıklı 🤦🏼♀️ saçma bir sistem değil mi ya 🥺