Sadriye35 geçen gece bende eşimle kavga ettim ağladım bağırdım cagirdim fena girdik birbirimize daha doğru su ben ona o bana cvp vermedi ama bütün gece sancidan uyuyamadı yalvardı gidelim hastaneye die gitmedim onunla sabah o ise gidince ben tek gittim doktora ben gerildikçe gerilmiş yavrum ayaklarını dikmiş migdeme maalesef etkileniolar ama hassas dönem işte su sesine üzülür sinirlenir oldum olabildiğince sakın olmak lazım ama el oğlu işte olabilirsen ol anne olmak cidden zor iş