defnelobe Kızlarrr karın düşünce ne zaman oluyor doğum😂 35+1 deyim ama karnın düşmüş diyolar yorum bekliyorum 😂
Caglarass defnelobe İlkinde 1 hafta içinde doğum yapmıştım karnım düştükten sonra. Şuan 35+3 3 4 gündür indiğini hissediyorum ama bakalım 😂
meltemabras defnelobe ya ben 37+4 üm hiç düşmedi daha ittiricem artık aşağı doğru 😀 ne zaman doğururum acaba 🙄
Gamze_yildirim Emirasaf-annesi benim de 35 de düştü aşağıya karnım şuan 38+4 üm halen bekliyorum 😂🤦 ilk gebelik
Cagla0707 Kızlar bana da karnın düşmüş diyorlar 34 haftama gircem bu gece ama 1 ay önce gören bile karnın düşmüş diyor zaten küçük bir karnım var insan korkuyor nasıl düşer karın onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😳 daha çok küçük bebeğim
meltemabras Dilan4731 aynen öyle ya büyüdükçe hareketleri de azaldı her gün karnımı parmaklıyorum oynasın diye çıksın o da rahat etsin ben de 😀