hcr5834 benim ikilim riskli çıkmıştı. 1:169.
Amniyosentez yaptırdım, iyiki de yaptırmışım kendi adıma. Tecrübeli bir hekim olduğu ve steril bir ortamda olduğu müddetçe bir sorun olacağını sanmıyorum. İşlemin bende hiçbir yan etkisi olmadı. Ne ağrı, ne kanama, ne su kaybı. Sonuçlarım da şükür temiz geldi. En net sonuç veren test bu test. Tanı testi çünkü. İnşallah hayırlı haberler alırsınız siz de, dua edin 🙏🏻