bircicekannesii bende 10 aydır park yatak kullanıyorum. Benimkinin anne yanı özelliği yok. Sezaryen olduğum için çok zorlandım bebeği alırken yatırırken. Keşke anne yanı normal bir beşik alsaydım dedim hep. Ama bebek büyüdükçe iyi ki almışım diyorum. Ama boyutu biraz küçük olanı al ben istediğim gere götüremiyorum çünkü çok büyük 😀 kapıdan geçecek ölçüde al ☺️