SevimTekin 8.haftamdayım, dip boyam çok geldi ve kendimi bakımsız hissediyorum biliyorsunuz bu süreçte zaten ekstra hassasız, ne diyorsunuz doğal boyalar kullanılabilir mi? Fikri, tecrübesi olan???😟
gizzzy35 SevimTekin ilk 3 ay önerilmiyor genel olarak. Ama sonra organik ile boyayabilirsiniz. Ben mesela 22 haftalık oldum daha hiç boyamadım ama doğuma yakın ombre yaptırıcam. Dibe değmiyor çünkü
charlottececi SevimTekin daha bugun yazmistim. Size de kopyalayım. Ben üniversitede hoca perinatolog prof a takipliyim. Ben sormadan doktorum saclarima bakip amonyaksız boya ile boyatabilirsin. Sormadan soyleyim dedi. ☺️ O zaman 7. Haftadaydım. Ben de bir zararı olmaz mı dedim. İcine dert olacaksa 12. Haftani bekle dedi. Cocuklara gecmez ama kesinlikle doktorum boyanın amonyaksız olması konusunda altını çizdi. Benim tek bildigim amonyaksız boya inoa. Baska varsa bilmiyorum. Ben internetten aldim pandemide Boya numaranızı biliyorsanız yani istediginiz rengi: 60 ml boya + 60 ml oksidan karistiriliyor. Evde 6-7 kez boyadim ben. Cok da guzel oldu. Eger cok beyazınız varsa oksidan 10 vol olsa daha iyi olur. Bu oksidan baya baya gidiyor. 16 kez boyayabilirsiniz. Boya: https://sachane.com/loreal-inoa-sac-boyalari.html Oksidanı: https://sachane.com/loreal-inoa-oksidan-krem-20-vol.-inoa-zenginlestirilmis-oksidan-1000ml.html?selected_section=discussion#
charlottececi SevimTekin ben boyattim bu arada 12+6 da 😄 31 Aralıkta. O kadar cok beyazim vardi ki. Zar zor kapatti. 😂 1 hafta daha bekleyemezdim. Cok iyi geldi bana. İkiz gebeyim. 🐣 rahat edemeyecekler tabiiki yaptirmasin ☺️
burcumm0626 3 ay bitene kadar genelde doktorlar önermiyor bebeğin tüm hayati organları bu süreçte oluştuğu için bence riske atmayın derim en azından 1 ay daha bekleyin
gizzzy35 FusunF Olmaz benim çevremde herkes yaptırdı. Doktorum da sorun görmedi dibe değmeyecek diye.
Surprizanne Ben de ombre yaptırmıştım bi ay sonra cila yapalım demişti o arada hamileymişim acaba ciladan bir şey olur mu az duruyor ya saçta doktora sormaya çekiniyorum 🙈 bir de saçım kıvırcık brezilya fönü yaptırıyordum offf ona kesin izin vermez kabarıp kaldı saçlarım