Peri07 Artık sabırsızlıktan ölüyorum ne zaman gelcek diye diye mahvoldum sizlerde durum nasıl nişanı geldiği halde doğurmayanlardan mısınız benim gibi 😂
Peri07 Tugba006 evet ya ilk gebeliğim olunca hemen koştur koştur hastaneye gittim ne açılma ne sancı çıktı hayal kırıklığıyla eve geldim hala bekliyorum 😂
Tugba006 Peri07 bende hemen gittim bir cm açılma varmış 🥰 38+5 haftalığım. Bişi sorcam bebeğiniz kasılıyormu çok totosunu çıkarıyomu🥰dikiyomu
Peri07 Tugba006 ayy hadi inşallah sağlıcakla gelsin ❤️ Evet ya arada böyle nefesimi kesiyor toplanıyor bir yerde 😂
Smnrmelis 38+6 benim nişanım bile gelmedi beklemedeyiz sanci açılma hiç bisey yok sadece adet sancisina benzer bir agri o da arada oluyor
Seross10 Peri07 çok beklemek istemiyorum diş ağrılarım mafediyor beni. 24ten beri baş geliş ama kanala girmemiş