Bebiscann Rukiye24 canım leke genellikle yerleşme kanaması olabilir ama yinede hastaneye git ne olur ne olmaz
Hande_G Doktoruna gitmelisin,aynı şeyi yaşadım çok korkmuştum doktorum progestan verdi şimdi 27+2 yiz Çok şükür 🙂
Rukiye24 Hande_G progestan var bir düşük yaptım ondan kalmıştı hemen içtim onu bir zararı yok sonuçta
Rukiye24 Bebiscann bir düşük yaptım üç kez gittim hiç bişey yapmıyorlar şehir hastanesi çne göbderıyorlar