Xsevgi63 benimde aşırı gaz vardı hatta sırtıma ve belime vurdu sırtımdaki ağrıyla biraz geçti belimdeki ağrı kaldı merak ettm pazrtesi kan verdm adetm 11inde yine 0.100 çıktı sol göğüsümün solunda uyuşma ve kaşınma oluyor arada adet belirtim yok umarım allah hepimizin gönlüne göre verir bazen sonuçlar geç çıkabiliyormuş kandada olsa 🙏🏻😊