Babyborn ben belli bir rutini yakaladım başından beri artık vücudum alıştı diyebilirim bazen haftada bir özellikle kaçamak yapsam da diğer günler bu rutinden vazgeçmiyorum
Biz çok erken kalkıyoruz zaten tek başına kahvaltı yapabilen biri değilim iştahım açılmıyor
Sabah 5.30 da kahvaltı hazır oluyor
Yağda kızarmış yumurta maksimum 2 tane herhün yiyorum omlet şeklinde zeytin peynir standart ama ben peyniri koyun peyniri tercih ediyorum bazen inek de oluyor
Bir dişim ekmeği geçmiyorum bazen düz ekmek yerine bol kaşarlı tost yapıyorum
Genelde meyve suyu tüketiyorum ya da çok açık bir çay içiyorum
Bir kaşık bal yiyorum kahvaltı sonunda
Ama bütün gün dinç tutuyor beni bu menü 🤗