Clk56 Ya kıyamam emin olmadan öyle konuşulması çok yanlış biz panik oluyoruz zaten en ufak olumsuzlukta direk emin gibi olumsuz konuşulması çok yanlış Bülent beyin bu huyunu seviyorum çok rahat rahatlatıyo canım ama değiştiricem gibi duruyo eşimle konuşmam lazım ilk Karataş hastanesini de övüyorlar ya senin hastaneyi Ya orayı araştırcam hayırlısı bakalım 🙏🏻 Cevabın için çok teşekkür ederim 🥰🥰