Selam herkese,
Bu 2. hamileliğim 5 hafta.1 günlük hamileyim. 1 ocakta beta testim 804 çıkmıştı. Bugün doktora gittik. Kese oluşmuş ve güzel yerde tutuşmuş ama bebek yok dedi. Ve 14 ocağa kontrol verdi.
Bunu yaşan varmı boş gebelik olma olasılığı var gibi. Açıkçası bu duruma üzüldüm