fatma-kpnk 46 gün önce doğum yaptım ve hala parayı alamadım alan var mı sürekli ödeme aşamasında diyor
Zeyyyn fatma-kpnk 15 güne kadar yatar benimde böyle yazdıktan kısa süre sonra yattı pttden de sorgulayblrsn
Zehra9616 fatma-kpnk dogum sonra si annenin ptt hesabina yatar bu para herkes alir e devletten ptt uzerinden yapilan kurum odemeleri var gir bak gorursun yattiysa
Maaaile Burda odeme aşamasında yaziyor ama pttye girince yatmis oluyor bazen. Benim ilk dogumda oyle olmustu.
Denzzruvi fatma-kpnk Canım direk ptt git direk ordan çek ptt kartın varsa ona yatar yoksa devlet adına ptt yatırır gidip çekebilirsin 🙏
burcumm0626 fatma-kpnk eski çalıştığım iş yerinde bu belgeleri biz hazırlayıp gönderiyorduk paranın yatması 45-50 günü buluyor merak etmeyin