Petito1 aynı durum bende de oldu. 6 haftalıkken kanamam başladı ve bu bir kaç gün arayla oldu. Kontrole gittim herşey yolundaydı. 7. Haftaya yaklaşırken bir et parçası düştü ve sonrasında kanamam durdu ve birdahada kanamam olmadı. Ayrıca hiç ağrım olmadı et parçasını düşürürken. Bir kaç gün sonra kontrolüm olduğu için o gün doktorumu sadece aradım ve belirttim. düşük olduğunda diğer bütün hamilelik belirtileri yok oluyor, belirtileriniz varsa panik yapmayın derim. Emin olmak için doktorunuza danışın, içiniz belki biraz rahatlar. Biz şuan 10+3 haftalığız ve herşey yolunda gidiyor çok şükür. Umarım sizde güzel haberler alırsınız.