mugeaydin Merhaba. Ben 36+4 günlük gebeyim. Bugün kontrolüm vardı. Bebeğim 2700 civarında görünüyordu kilosu. Ayrıca ekranda hafta olarak da 34 hafta gördüm. Doktoruma sordum normal görünüyor zaten normal doğum istediğimiz için gayet ideal dedi ama yine de benim içime sinmedi. Daha önce başka doktora gittiğim zamanlar bebek hep uzun ve kilosu bir iki hafta önde çıkıyordu. Cihazla ölçümle alakalı olabilir mi? Bu haftalarda bebeğinizin kilosu nasıldı?
flawles mugeaydin benim haftada 250 gram alan bebeğim 35 ve 36 da haftalık 170 gram almış 3260 çıktı kilosu. Olabiliyor yani cihazda kilosuna 34 gösterdi doktorum o doğru değil dedi😊
ElifKarata mugeaydin canm bence gayet olması gerektiği kılo çünkü 34. Haftamda 2800 dü benm doktor 36. Haftayla uyumlu dedi yanı senin bebişin haftaysyla uyumlu bir bebek ne güzel ki normal Doğum için de büyük kolaylık
Sedatasdan mugeaydin alakalı canım ölçüm hatası yapabiliyor bizde 36+2 yiz bize 2800 dedi 2 hafta önce de aunı kilodaydı dedim gelişmemişmi dedim o zaman ölçüm hatası yapmış olabilirim dedi
Gencanne01 mugeaydin 36+6 da cuma günü kontrolüm vardı 3004 gr dedı doktor bende küçük mü dedım ama gayet normal zaten normal Doğum düşünüyorsun fazla kılolu olmasına gerek yok sonrasında anne sütüyle gelısır dedı
Sema166 mugeaydin 35+1 de 2,865 gramdı 36+2 le uyumlu yazıyordu raporda yani normal aslında sanki önemli olan sağlık 🤲🏻