Zeytin25 Kızlar 38+2 haftalık hamileyim bugün aşırı derecede mide bulantısı ve bacak ağrısı var. Mide bulantısı bi doğum belirtisi mi acaba bilen yaşayan var mııı🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Bebiscann Zeytin25 hayır canım mide bulantısı hamileliğin her döneminde yükselip düşen hormonlardan dolayı oluyor, bacak ağrısı ise büyüyen bebeğin sinrilere uyguladığı baskıdan oluyor