Merhaba, ben de ilk gittiğimde son adet tarihine göre 6 ya da 7 haftalıktı kese görünmüş bebek görünmemişti hatta doktorum boş gebelik olabilir çünkü haftasına göre bebeği görüp kalp atışını duymamız gerekirdi ancak bekleyeceğiz bazen geç görebiliyoruz ya da geç döllenme olabilir demişti ve 1 hafta sonra tekrar çağırmıştı. 1 hafta sonra gittiğimizde bebeği de kalp atışını da gördük ve doktorumuz geç döllenme olmuş demişti. Şuan 34. Haftadayız. Çok zor bir durum ben çok üzülmüştüm bebeği göremeyince en başta. Size tavsiyem başka bir doktora da görünün ve biraz sabredin eminim 1 ya da 2 hafta içinde bebeği görüp kalp atışlarını duyacaksınız 🙏🏻