Herkese merhabaaa 😍
Biliyorsunuz normalde cuma günü yatışım yapılacaktı suni sancı ile doğum başlatılacaktı. Bugün doktor kontrolüm vardı açıklığa bakalım dediler 3 cm 😳 ne ağrım var ne sancım bir şey hissetmedim ebe şok 🤣 direk yatış dediler.
9.30 yatışım yapıldı 14.40 da doğum oldu 5 saatte yaniiii 🙏🏻 Suni sancıya gerek kalmadı suyumu patlattılar 🤷🏻♀️
Sormak istediğiniz var ise yanıtlarım fırsat buldukça herkese kolay doğumlar diliyorum 🙏🏻 Rabbim anne olacak herkese nasip etsin doğum anında tek duam buydu 😍