Minikanne123 Nuriye50 tabi ki de haklısın canım ben de iğne istedim hafta da 1 kere vuruluyum gibisinden ama vermedi. Ağır iğne her zaman vurulmak iyi olmaz dedi dün iğne vuruldum progestan da kullanıyorum ama ara ara kahverengi lekelenmem devam ediyo bende korkuyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız canım stres yapmamamız lazım
3458 Mubufe inşallah bır sıkıntı olmaz . Rabbım sizinle bırlıkte tüm bebek bekleyen anneler sağ sağlım bebeklerını kucağına alır ısteyen herkese nasıp etsın 🙏
Karelinannesi Mubufe canım progestan kötü birşey değil hani doğuma kadar kullanan da sağlıklı doğum yapıyor 2-3 ay kullananda o konuda stres yapma. Benim lekelerim açık kahverengi şeklinde ara sıra oluyor ama gün boyu değil mesela öğlen gördüysem o gün içinde tekrar olmuyor
Mubufe Karelinannesi bebeğim sağlıklı olsun da 9 ay da kullanırım canım ben sıkjntı değil . Benim lekelenmeler de yatarsam sıkıntı yk hareket ettim mi geliyor
Mubufe Rumeysabas seninki yerleşmedir belki cnm bnmki geçiyor iki hareket ettim mi yine başlıyor malesef 😔
btlbsr Mubufe allah korusun kötüyü aklınıza getirmemeye çalışın. Önceki kayıplardan dolayı içiniz rahat değildir ama olumlu düşünün olumlu olsun içiniz daraldığında yasini şerif okuyun. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı gebelik ve doğum nasip etsin sizede.
Nazendehanim Mubufe iki günde 2 kata yakın artış olması gerekiyor normal gibi geldi bana ama kanntestini tekrarlayın bence
Nazendehanim Mubufe inşallah bu hlgebeliginiz sağlıkla sonuçlanır , çok güzel bir artış bence , peki kurtajlardan sonra araştırma yaptınız mj ya da doktorunuz iğne falan verdi mi
Mubufe Nazendehanim evet hemotoloji genetik çoğu yere gittik temiz çıktı sonuçlarım sadece genetik bölümünde bir genimde taşıyıcı çıktı o önemli değil dedi çoğu doktor ama iğne kullanıyorum şimdi oksapar 4000 lik kullanıyorum başka sıkıntı yok dediler ama bilmiyorum leke hala geliyor
Nazendehanim Mubufe hiç düşük yapmayan hamilelerde de lekelenme oluyor , siz tedbirinizi almışsınız inşallah sağlıklı ilerler